Johan Mulders uit Ulvenhout is koninklijk onderscheiden. Sinds woensdag 7 juli is hij lid in de orde van Oranje Nassau. Johan Mulders is zeker geen onbekende in het Markdal en bij de Vereniging Markdal duurzaam en vitaal. Na zijn pensionering bij het waterschap werd hij lid van de vereniging en vroeg hij zelf op welke hij manier bij zou kunnen dragen aan de vereniging. De algemene ledenvergadering heeft hem daarna benoemd tot lid van het Algemeen Beraad, een advies- en overlegorgaan voor het dagelijks bestuur. Hij maakte daar deel vanuit van 2013 tot en met 2016. Mulders was bij het opstellen van de Visie Landschap en Cultuurhistorie een inspirerende kracht. Ook bij andere activiteiten droeg hij zijn steentje bij, zoals de expositie ‘Mark stroom door de tijd’ in 2019.

Johan Mulders krijgt een lintje

kinderen in de plassen door de regen