Lid worden

Wil je ook een duurzaam en vitaal Markdal? Met een lidmaatschap steun je onze activiteiten. Je ontvangt automatisch onze nieuwsbrief en je word uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering en belangrijke publieksavonden. Je maakt het mede mogelijk dat vrijwilligers zich kunnen inzetten voor het Markdal.

Lid worden kan op twee manieren:
1. Word direct lid in de online shop. Je kunt daar ook een lidmaatschap cadeau geven. Je lidmaatschap wordt daarna jaarlijks automatisch afgeschreven tenzij je dat anders aangeeft in het opmerkingenformulier.
2. Download het aanmeldformulier, vul in, en stuur het naar ons op zoals hier beschreven.

Direct lid worden

De verschillende lidmaatschapsvormen zijn hieronder voor je samengevat.

Vormen

Individueel lidmaatschap

€ 15 per jaar

Gezinslidmaatschap

€ 25 per jaar

Instellings-/bedrijfslidmaatschap

Minder dan 50 leden – € 50 per jaar
50 tot 600 leden – € 75 per jaar
Meer dan 600 leden – € 100 per jaar

Als je liever een donatie geeft kan dat natuurlijk ook!

De Vereniging Markdal beschikt over de ANBI status

Aanmeldformulier

Print ons aanmeldformulier uit, vul het in en onderteken het. Stuur het vervolgens op, lever het in of mail de scan naar het secretariaat:

Keermanslaan 71

4835 GE Breda