Het Markdal gaat de komende jaren ingrijpend veranderen. De rivier de Mark gaat weer kronkelen, er komt meer ruimte voor natuur, maar ook is er plaats voor recreatie en de landbouw . Alleen zal voor de agrarische ondernemers soms de plek of de bedrijfsvoering veranderen. De agrariërs en de andere ondernemers leveren nu en in de toekomst een belangrijke bijdrage aan de vitaliteit van het Markdal. Daarom houdt de Vereniging Markdal een fotowedstrijd met als thema: ‘Ondernemen in het veranderende Markdal’.

De spelregels van deze wedstrijd zijn als volgt.

• Het thema is ‘Ondernemen in het veranderende Markdal’. De foto’s zijn gemaakt in het dal van de Mark of grenzend aan dit gebied.
  • Stuur maximaal 4 foto’s (min. 2 mb) naar info@verenigingmarkdal.nl. De foto’s mogen ook in het verleden zijn gemaakt.
  • Inzenden kan tot 1 september 2021.
  • Iedereen kan meedoen, ook als je lid bent van onze vereniging.
  • Als je meedoet, stem je ermee in dat de vereniging de foto’s met jouw naam erbij gebruikt voor communicatie. Mogelijk volgt later een expositie van de foto’s ergens in het gebied.
  • Vragen kun je stellen op onze verenigingspagina op Facebook of via info@verenigingmarkdal.nl.

De top-drie winnaars worden beloond met eeuwige roem en met heerlijke producten uit het Markdal!

Aardbeien bij de feestelijke opening